Status zamówienia

STATUS ZAMÓWIENIA

Każdy kto złożył w naszym sklepie zamówienie otrzymuje wiadomość mailową z linkiem do potwierdzenia zamówienia. Wiadomość ta również zawiera indywidualny numer zamówienia. Umożliwia on sprawdzenie aktualnego statusu zamówienia telefonicznie, jak również samodzielnie poprzez zalogowanie się na swoje konto.

Co oznaczają podstawowe statusy:

  • złożone – przyjęliśmy Twoje zamówienie, w tej chwili oczekujemy na jego potwierdzenie poprzez kliknięcie linku aktywującego otrzymanego w wiadomości e-mail. W przypadku przedpłaty, status ten oznacza, że nie odnotowaliśmy jeszcze wpłaty na konto.

  • przyjęte do realizacji – przyjęliśmy Twoje zamówienie do realizacji oznacza to że zamówienie zostało potwierdzone a w przypadku przedpłaty również opłacone. Zamówione towary są w trakcie pakowania i przygotowywania do wysyłki.

  • gotowe do wysłania - oznacza że zamówienie jest przygotowane do wysyłki i zostanie nadane w najbliższym możliwym terminie. Najczęściej jeszcze tego samego dnia lub następnego dnia roboczego.
  • przesyłka wysłana – Twoje zamówienie zostało wysłane. Teraz musisz poczekać na dostarczenie zakupów.

  • anulowane – status, który może pojawić się w przypadku braku potwierdzenia zamówienia lub wpłaty w określonym terminie oraz gdy poinformujesz nas o rezygnacji z zakupów. Towary automatycznie usuwane są z Twojego zamówienia i nie będą widoczne w panelu klienta.

Może się zdarzyć iż twoje zamówienie otrzyma inny status niż podane powyżej, w takiej sytuacji w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

Status zamówienia możesz na bieżąco sprawdzać, tylko jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu. Jeśli natomiast nie chcesz się logować, możesz monitorować stan realizacji poprzez otrzymywane od nas maile oraz link otrzymany w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium