-10% na pierwsze zakupy po rejestracji *nie dotyczy produktów w promocji

pytania? zadzwoń! (+48) 660 281 893 lub napisz

Najczęściej zadawane pytania

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  1. Nie otrzymałem żadnych powiadomień i potwierdzeń ze sklepu. Co się dzieje?

    W takim przypadku należy sprawdzić czy podczas rejestracji został podany prawidłowy adres e-mail lub czy przypadkiem powiadomienia nie zostały uznane jako spam.

  1. Czy mogę zamówić pozycję, która jest niedostępna?

    Niestety nie ma takiej możliwości. Nie oznacza to jednak, że ten stan rzeczy nie może ulec zmianie. Napisz do nas korzystając z odnośnika "zapytaj o produkt" a odpowiemy na Twoje pytanie najszybciej jak będzie się dało.

  1. Chciałbym dowiedzieć się więcej o danym produkcie…

    Staramy się aby opisy produktów dostępnych w naszym sklepie były wyczerpujące. Większość danych otrzymujemy od dostawców lub producentów i sprawdzamy je pod kątem poprawności. Niestety może się zdarzyć, że opis nie będzie wyczerpujący. Jeżeli podane informacje są nie wystarczające lub zawierają błędne informację bardzo prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

  1. Czy mogę kupić produkty na miejscu?

    Tak. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie w celu upewnienia się czy produkt aktualnie znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym, a następnie przyjść w godzinach pracy sklepu.

  1. Towar miał podany czas wysyłki 24h, minęły już 2 dni od złożenia zamówienia. Czemu nie dostałem jeszcze paczki?

    Bardzo proszę o zapoznanie się ze stroną informacyjna "Czas realizacji". Należy również pamiętać, że zamówienie na produkty z różnym czasem realizacji są wysyłane w terminie najdłuższym z podanych.

  1. Czy wystawiacie faktury VAT?

    Oczywiście. Standardowo do każdego zamówienia dołączany jest paragon. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT to w trakcie składania zamówienia zaznacz odpowiednie pole, a zamiast paragonu wraz z towarem zostanie dostarczona faktura VAT.

  1. W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

    Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze potwierdzone, a chcesz je anulować to skontaktuj się z obsługą sklepu lub odczekaj 3 dni a zamówienie automatycznie zostanie anulowane. Jeżeli natomiast zostało potwierdzone a nie opłacone to skontaktuj się z obsługą sklepu lub odczekaj 5 dni a zamówienie zostanie anulowane. W przypadku potwierdzonych zamówień wysyłanych za pobraniem należy skontaktować się niezwłocznie z obsługą sklepu, ponieważ takie zamówienia wysyłamy najczęściej jeszcze tego samego dnia.

  1. W jaki sposób mogę zmienić zamówienie?

    W celu modyfikacji złożonego zamówienia skontaktuj się z obsługą sklepu mailowo lub telefonicznie. Pamiętaj iż zmiany możliwe są jedynie do momentu nadania przesyłki.

  1. Otrzymałem/am informację, że produkt jest niedostępny, chociaż był dostępny, gdy go zamawiałem/am. Dlaczego?

    Takie sytuacje mogą się zdarzać niezwykle rzadko. Powodem może być np. stwierdzenie uszkodzenia zamówionego produktu lub zagubienie towaru w magazynie.

  1. Złożyłem zamówienie, ale zostało ono anulowane. Dlaczego?

    Może być kilka przyczyn anulowania zamówienia przez obsługę sklepu. Najczęstsze, to przekroczenie 5 dniowego terminu zapłaty od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w terminie 5 dni – jest wówczas automatycznie anulowane. Sytuacja taka może się również zdarzyć jeżeli nie potwierdzisz zamówienia w ciągu 3 dni od jego złożenia.

  1. Chciałbym wymienić zakupiony produkt na inny. Czy to możliwe?

    Oczywiście istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailem z obsługą sklepu, w celu uzgodnienia szczegółów wymiany.

  1. Chciałbym zwrócić zakupiony produkt, co mam teraz zrobić?

    Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do zwrotu towaru zgodnie z obowiązującym przepisami praw. Należy postępować zgodnie z treścią regulaminu naszego sklepu oraz z wytycznymi opisanymi na stronie informacyjnej "Zwroty i reklamacje"

  1. Jakie są koszty wysyłki?

    Pełna tabela cen wysyłki znajduje się tutaj. Koszty uzależnione są od wybranej firmy obsługującej dla nas wysyłki, wartości zamówienia a także formy płatności. Wszelkie dane będą widoczne w koszyku Twojego zamówienia.

  1. Czy mogę odebrać towar osobiście?

    Tak. Jest to możliwe w naszej siedzibie, której dokładny adres znajduje się w dziale "Kontakt" po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.

  1. Czy przy odbiorze osobistym mogę zapłacić za towar gotówką?

    Jest taka możliwość, ale KONIECZNIE należy zaznaczyć taką formę w trakcie składania zamówienia lub poinformować obsługę sklepu to takim zamiarze.

  1. W jakich godzinach pracujecie?

    Pracujemy w dni robocze w godz. 11:00-19:00 oraz w soboty w godz. 10:00-15:00. W tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile. Również w tym przedziale czasowym można przyjść i odebrać zamówiony towar po wcześniejszym ustaleniu terminu. Dokładne dane teleadresowe znajdują się na stronie informacyjnej "Kontakt".

  1. Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?

    Nie. W tym momencie nie oferujemy sprzedaży wysyłkowej poza granice kraju. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość takiej wysyłki jednak należy to uzgadniać indywidualnie z obsługą sklepu.

  1. Jaką firmą wysyłacie produkty?

    Paczki z naszego sklepu mogą zostać wysłane trzema metodami: Poczta Polska - Kurier 48, Kurier DHL - DHL Standard oraz InPost - Paczkomaty 24/7 (odbiór przesyłki w wybranym paczkomacie InPost). To od Klienta zależy jaką formę wysyłki wybierze. Więcej informacji na ten temat znajduje się tutaj.

  1. Paczka się spóźnia, co mam robić?

    Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 7 dni roboczych od dnia nadania, prosimy o sprawdzenie aktualnej lokalizacji przesyłki korzystając z odpowiedniej strony firmy obsługującej dla nas przesyłki lub korzystając ze śledzenia przesyłek znajdującego się tutaj. Jeśli jednak okaże się, że paczka nie dotrze pod wskazany w zamówieniu adres w terminie 14 dni od daty wysłania, to prosimy o kontakt w tej sprawie z obsługą naszego sklepu. Przystąpimy wówczas do procesu reklamacji.

  1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Nasz sklep oferuje szereg możliwych metod płatności za zamówione towary. Klient ma do wyboru tradycyjny przelew bankowy, szybki przelew elektroniczny Przelewy24.pl, możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze oraz płatność gotówka w siedzibie firmy.

  1. Otrzymałem towar wadliwy / inny niż zamawiałem, co mam teraz zrobić?

    Każdy, kto dokonał zakupów w naszym Sklepie, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru lub do zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Należy postępować zgodnie z regulaminem sklepu oraz wytycznymi znajdującymi się na stronie informacyjnej "Zwroty i reklamacje".

  1. Co zrobić kiedy strona sklepu nie działa tak jak powinna?

    Staramy się, aby zapewnić poprawne działanie naszego sklepu internetowego. Na bieżąco usuwamy wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu platformy. Jeśli jednak zdarzy się, że wystąpi jakiś błąd, którego nie wykryliśmy wcześniej skontaktuj się z nami wysyłając informację na ten temat na adres: sklep@wypad.com.pl

  1. Czy trzeba się zalogować żeby złożyć zamówienie?

    Rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta ze względu na znaczne ułatwienie zakupów. Rejestracja w naszym sklepie umożliwia korzystanie z dodatkowych rabatów i nie tylko.

  1. Czy można ustalić godzinę odbioru przesyłki kurierskiej?

    Niestety przy oferowanych formach wysyłek nie ma takiej możliwości. Jeżeli chcesz otrzymać przesyłkę w wybranych przez Ciebie godzinach skontaktuj się z obsługa sklepu a indywidualnie zostanie wyceniona taka usługa.

  1. Dlaczego produkt, który dodałem do koszyka jest już niedostępny?

    Dodanie towaru do koszyka bez złożenia zamówienia nie jest jednoznaczne z dokonaniem zakupu. Stan magazynowy oferowanych przez nas produktów jest płynny. Oprócz sklepu internetowego, dany produkt może zostać zakupiony w naszym sklepie stacjonarnym lub w tym samym czasie przez kogoś innego w sklepie internetowym. Dlatego dopóki nie zakończysz całej procedury zakupu, inny klient może kupić przedmiot nawet kiedy jest on już w twoim koszyku.

  1. Dlaczego produkt w moim koszyku, który był w cenie promocyjnej wczoraj nie jest już dzisiaj objęty promocją?

    Cena danego towaru jest automatycznie zmieniana wraz z końcem promocji. Samo dodanie promocyjnego towaru do koszyka nie gwarantuje ceny promocyjnej, dopóki nie zatwierdzisz zakupów wciskając przycisk "potwierdzam zakup". Aby mieć pewność, że cena nie ulegnie zmianie jak najszybciej wyślij zamówienie, które znajduje się w koszyku.

  1. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

    Po zakończeniu zakupów i złożeniu zamówienia, na wskazany przez Ciebie adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem wpłynięcia Twojego zamówienia do naszego systemu oraz z linkiem do jego potwierdzenia. Sprawdź czy dane zawarte w mailu są poprawne. W przypadku gdy znajdziesz błąd niezwłocznie poinformuj nas o tym. Gdy obsługa sklepu internetowego zacznie przetwarzać Twoje zamówienie zostaniesz poinformowany o tym mailowo.

  1. Czy po złożeniu zamówienia można zmienić adres przesyłki?

    Tak, ale tylko pod warunkiem, że towar nie został jeszcze wysłany z naszego sklepu. W trakcie realizacji zamówienia możemy oczekiwać na Twoją wpłatę, ściągać produkt na zamówienie itp., wtedy zmiana adresu wysyłki jest możliwa. W takiej sytuacji skontaktuj się z obsługą sklepu jak najszybciej aby poinformować nas o zmianach. Po otrzymaniu przez Ciebie wiadomości, że Twoja przesyłka jest gotowa do wysłania nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl