Reklamacje

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o Ustawę o prawach konsumenta. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@wypad.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Kępińska 11, 05-840 Brwinów .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Kępińska 11, 05-840 Brwinów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Przykładowy formularz reklamacji można znaleźć tu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium